piątek, 2 grudnia 2016

#52 - Pawie oczka z figur - Pierwszy dzień adwentu

W zeszłym roku po raz pierwszy przygotowałam dla Maluchów zadaniowy kalendarz adwentowy. wymagało to całkiem sporo pracy, ale dało jeszcze więcej satysfakcji. Zabawa była przednia, a dni do Bożego Narodzenia mijały jakoś szybciej. Dlatego wiedziałam, że i w tym roku powstanie zadaniowy kalendarz na czas adwentu.




Sam kalendarz kupiłam w Lidlu. Jest ładnie i estetycznie wykonany i będzie na służył kilka lat. Zadania na karteczkach powkładałam w kieszonki, a każde wykonane zadanie zaznaczamy cukrową laską ( nie mam pewności czy dotrwają do Świąt, Adaś uwielbia miętowe cukierki i już się ślini na ich widok).



Pierwsze zadanie polegało na wykonaniu pawich oczek. Dobrze znana ozdoba, którą sami robiliśmy jako dzieci. W zeszłym roku bardzo się podobała, wiec i tym razem nie mogło jej zabraknąć. Tym razem wersja mocno zmodyfikowana, bo zamiast samych kółek robiliśmy ozdoby z różnych figur geometrycznych. Były tam koła, kwadraty, trójkąty, owale, romby oraz trapezy, a także gwiazdy.


Szał i radość była jeszcze większa, nazwy figur latały w powietrzu, klej lał się strumieniami. Buzie zadowolone, radosne i dumne z wykonanych ozdób. Oto nasze efekty, które za trzy tygodnie zawisnął na choince:


Wpis bierze też udział w projekcie Matematyka jest piękna. W tym miesiącu na tapecie są figury płaskie.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz