poniedziałek, 27 marca 2017

60 - Litery! (po angielsku)

Mieszkamy w Anglii, więc język angielski jest częścią naszego życia. Adaś uczy się w angielskiej szkole. Niebawem Julcia też zacznie edukacje - też po angielsku. Co za tym idzie lekcje odrabiamy po angielsku. No i aby pomagać naszym Maluchom w nauce przygotowujemy różne pomoce i zabawy - po angielsku. Na razie na tapecie litery - zarówno ich nazwy (czyli ej, bi, si,...) oraz dźwięki (a, b, k...). No to do dzieła. Dzisiaj kilka naszych pomysłów na domowe pomoce z literami.


Flash card. Karty z literami. Łatwo można znaleźć piękne i niedrogie karty. Ja zrobiłam je z plakatu, który kupiłam w funciaku (taki sklep, w którym większość rzeczy kosztuje 1£). Podoba mi się jak wyszły.



Literki, które Maluchy sami pokolorowali. Mam w domu dwoje małych artystów, więc musiało pojawić się coś z plastyką związane. Trochę zabawy dla mnie też zostało. Później przykleiłam każdą literę na sztywniejsze kartki i będziemy do nich doklejać obrazki z rzeczami, które się od tej litery rozpoczynają.









Litery na nakrętkach. Ich przygotowanie może zająć trochę czasu, jeśli nie ma się w domu zapasu nakrętek. U nas litery powstają stopniowo.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz